Verzenden & Retourneren

Het verzendproces

Bij NINÔME begrijpen wij dat je jouw bestelling zo snel mogelijk in huis wilt hebben. Daarom hanteren wij het beleid voor 16:30 uur besteld, dezelfde dag wordt uw bestelling nog verwerkt en meegegeven aan de pakketdienst. In de meeste gevallen ontvangt je jouw bestelling dan de volgende werkdag al. Houd hierbij wel rekening met mogelijke vertraging bij de pakketdienst, feestdagen of andere omstandigheden die van invloed kunnen zijn op de levertijd.
Voor de meest actuele informatie over jouw bestelling is het mogelijk om de track en trace code te volgen die je toegestuurd krijgt zodra jouw bestelling is aangemeld bij de pakketdienst. Mochten er nog vragen zijn over jouw bestelling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via het contactformulier op de website of stuur een mail naar support@ninome.nl.

Onze klantenservice medewerkers helpen je graag om jouw bestelling zo snel mogelijk in huis te hebben.

Het retourbeleid

Uw tevredenheid staat bij ons voorop. Mocht er onverwachts iets zijn dat je niet tevreden bent met uw aankoop dan is het mogelijk om de bestelling te retourneren. Binnen 14 dagen nadat uw bestelling is ontvangen, is het mogelijk om ongeopende en onbeschadigde producten retour te sturen.
Is de verpakking al geopend, dan kunnen wij vanwege hygiënische en gezondheidsredenen niet de producten niet terug in ontvangst nemen.

Wil jij een product retourneren? Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier of stuur een mail naar support@ninome.nl. Onze klantenservice medewerkers zullen je de verdere informatie geven over hoe je het pakket naar ons terug kunt sturen. Houd hierbij wel rekening dat de kosten voor de retourzending voor eigen rekening zullen zijn.

Wanneer wij de retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen wij je een mail sturen of jouw retourzending is goedgekeurd. De terugbetaling zal dan worden verwerkt en via de betaalmethode waarmee je de bestelling hebt afgerekend worden terugbetaald. Dit duurt meestal een aantal werkdagen, afhankelijk van de betaalmethode en bank waarmee je hebt betaald.

Het is verstandig om de retourzending met een track en trace code naar ons terug te zenden. Eventueel ook met een verzendverzekering mochten de producten een hogere waarde hebben. Wij staan niet garant voor de ontvangst van de retourzending.